مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1396 ساعت 01:502018-01-21فرهنگي

آخرین وضعیت تقاضای ایرانی ها برای بازار برلین


بزرگترین بازار سینمایی جهان که همزمان با جشنواره بین المللی فیلم برلین برگزار می شود، امسال نیز طبق روال هر سال میزبان شرکت های پخش کننده بین المللی سینمای ایران در بخش خصوصی و دولتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بازار فیلم اروپا (European Film Market) امسال از تاریخ 15 تا 23 فوریه (26 بهمن تا 4 اسفند) در برلین آلمان برگزار می شود و بر اساس اطلاعات موجود در وب سایت رسمی آن تاکنون نام 48 فرد ایرانی با کمپانی های مربوطه به عنوان شرکت کننده در این رویداد مهم سینمایی ثبت شده است و احتمال می رود در بازار برلین حضور داشته باشند.

این احتمال از آن جهت است که هر ساله شاهد هستیم،تمام افرادی که نامشان در سایت ثبت شده است در بازار حضور ندارند و تنها برخی از آنها حضور پیدا می کنند.

فهرست افراد و کمپانی های مربوطه بر اساس اطلاعات مندرج در سایت رسمی بازار فیلم اروپا بدین شرح است: محمدرضا عباسیان (رسانه طلایی پارسیان)، لیلا افخمی (نمایش خانگی کیمیانما)، سعید اخباری (موسسه قرن 21)، سیدعلی آل احمد (سوره سینما)، علی اسدزاده (تصویرگستر پاسارگاد)، محمدمهدی عسگرپور (جشنواره بین المللی فیلم فجر)، علی آشوری (کمپانی توزیع CinePeace)، محمد اطبایی (مستقل های ایرانی)، فرزاد اژدری مفرد (جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان)، داری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت تقاضای ایرانی ها برای بازار برلین

آخرین وضعیت تقاضای ایرانی ها برای بازار برلین