مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1396 ساعت 00:402018-01-21ورزشي

خادم: سایه تعلیق هنوز بر سر کشتی ایران است/ منتظر رای نهایی هستیم


رییس فدراسیون کشتی با بیان اینکه خطر تعلیق کشتی ایران را تهدید می کند، گفت: منتظر رای نهایی درباره پرونده علیرضا کریمی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسول خادم رییس فدراسیون کشتی در زمینه انتخاب سرمربیان تیم های ملی امید گفت: رده ی سنی امید به رده های سنی کشتی در سال 2017 اضافه شد و ضرورت داشت در این رده سنی کادر فنی جداگانه ای فعالیت کند.

این کادر فنی بخش عمده ای از کشتی گیرانش در رده ی سنی بزرگسالان و بخش کمتری در رده سنی جوانان هستند و طبیعتا سرمربی امید باید در کنار کادر فنی بزرگسالان حضور داشته باشد تا بر کار کشتی گیرانی که در رده ی سنی بزرگسالان حضور دارند و در رده ی سنی امید هم می توانند فعالیت کنند و شانس ملی پوش شدن را نیز دارند نظارت داشته باشد.

وی ادامه داد: احد پازاج مدیر تیم های ملی با خیر آبادی مربی مطرح و شناخته شده کشتی ایران هم در سطح ملی و بین المللی، مذاکره کردند و این امکان فراهم شد موضوع در شورای فنی مطرح شود که اعضا نظر مثبت در این زمینه داشتند و ان شاءالله در نهایت مجوز این موضوع از هیأت کشتی استان ها گرفته شود.

حضور خیرآبادی می تواند توانایی و قابلیت فنی کادر فنی بزرگسالان و امید ما را افزایش بدهد و من امیدوارم با کسب نتیجه مورد نظر مردم، این موضوع محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خادم: سایه تعلیق هنوز بر سر کشتی ایران است/ منتظر رای نهایی هستیم

خادم: سایه تعلیق هنوز بر سر کشتی ایران است/ منتظر رای نهایی هستیم