مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1396 ساعت 00:062018-01-21ورزشي

لزوم آموزش مهارت های ذهنی به ورزشکاران/ دستیابی به عملکرد بهینه نیازمند یادگیری است


ورزشکارانی که مجهز به ابزار و مهارت های ذهنی هستند، به مراتب از عملکرد بهتری نسبت به سایران برخوردار خواهند بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری فارس" استان تهران، امشب همایش رزم ملی او-اسپرت با سخنرانی محمدقاسم منوچهری بنیان گذار و دبیرکل فدراسیون جهانی او-اسپرت و فاطمه حیدری شهروند پردیسی و روانشناس ورزش های رزمی برگزار شد.

روانشناس تیم ملی انجمن او-اسپرت ایران ضمن معرفی این رشته تحصیلی نوین به ورزشکاران شیرازی از جایگاه و اهمیت علم روانشناسی ورزشی به تفصیل سخن گفت و اظهار داشت: امروزه عملکرد ورزشکاران حرفه ای به سطح مطلوبی رسیده و درصد زیادی از ورزشکاران حرفه ای چه در رشته های المپیکی و چه در رشته های غیرالمپیکی عملکرد خود را به سطح بهینه رسانده اند.

فاطمه حیدری گفت: این علم روانشناسی ورزش است که به یاری مربیان، ورزشکاران و مدیران اجرایی آمده و تفاوت بین دو ورزشکار قهرمان و نایب قهرمان را در سطح عملکرد نشان می دهد.

ملی پوش سابق فدراسیون ورزش های رزمی ادامه داد: همان گونه که مهارت های رزمی تمرین پذیر و فراگیر هستند مهارت های ذهنی نیز نیازمند تمرینات منظم است.

حیدری اضافه کرد: هر ورزشکاری که تمرینات مهارت های ذهنی را در حد مطلوب تمرین کند، از آمادگی ذهنی بیشتر و بهتر برخوردار خواهد بود و متعاقباً عملکرد بهتری را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم آموزش مهارت های ذهنی به ورزشکاران/ دستیابی به عملکرد بهینه نیازمند یادگیری است

لزوم آموزش مهارت های ذهنی به ورزشکاران/ دستیابی به عملکرد بهینه نیازمند یادگیری است