مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1396 ساعت 23:062018-01-21اقتصادي

انعقاد 10 قرارداد بین المللی برای مطالعات راهبردی در قشم


مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه قشم (کیدکو) از انعقاد 10 قرارداد با شرکت های بین المللی برای انجام مطالعات راهبردی در این جزیره خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قشم، رضا باقری نژاد امشب در نشست خبری اظهار داشت: کیدکو با استفاده از مشاوران طراز اول بین المللی، الگوی آژانس های محلی تشویق سرمایه گذاری را با هدف تدوین استراتژی جذب سرمایه گذار و بازاریابی در این جزیره را آغاز کرده است.

وی افزود: ایجاد مرکز مالی بین المللی قشم و شناسایی و انجام رتبه بندی اعتباری توسط بزرگ ترین مؤسسه رتبه بندی معتبر ژاپنی، ارزیابی و مولدسازی دارایی های دولتی و غیرمالی سازمان منطقه آزاد قشم، مطالعات طرح جامع بندر و شهر فرودگاهی قشم، مطالعات طرح جامع حمل و نقل ترکیبی جزیره، مطالعات راهبردی در حوزه های پتروشیمی و گردشگری از موضوعات این قراردادهای بین المللی است.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه قشم، تصریح کرد: کیدکو برای موفقیت در این سیاست گذاری ها از یک سو همکاری با شرکت های طراز اول جهانی همچون مؤسسه تحقیقاتی نومورای ژاپن و مؤسسه دولتی مطالعات حمل و نقل کوتی از کره جنوبی را از چندسال قبل در دستور کار خود قرار داده و از طرفی تربیت نیروی انسانی متخصص داخلی توسط شرکت سرمایه گذاری و توسعه قشم نیز جهت انجام مأموریت های توسعه ای د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد 10 قرارداد بین المللی برای مطالعات راهبردی در قشم

انعقاد 10 قرارداد بین المللی برای مطالعات راهبردی در قشم