مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1396 ساعت 18:462018-01-21سياسي

احترام ائتلاف انتخاباتی اهل سنت عراق به حکم دادگاه فدرال درباره موعد انتخابات


ائتلاف «تحالف القوی العراقیه» که خواهان تعویق زمان برگزاری انتخابات پارلمانی بود، اعلام کرد که به حکم دادگاه فدرال درباره موعد مقرر انتخابات احترام می‎گذارد.

- ائتلاف تحالف القوی العراقیه که خواهان تعویق زمان برگزاری انتخابات پارلمانی بود، اعلام کرد که به حکم دادگاه فدرال درباره موعد مقرر انتخابات احترام می‎گذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس"، صلاح الجبوری رییس ائتلاف تحالف القوی العراقیه که اعضای آن را اهل تسنن تشکیل می‏ دهند، امروز در بیانیه‎ای اعلام کرد که این ائتلاف به حکم دادگاه فدرال برای برگزاری انتخابات پارلمانی در زمان مقرر احترام می‎گذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه خبری السومریه، صلاح الجبوری گفت: دادگاه فدرال در حکم خود، قانون اساسی و امور حقوقی را که هیأت دولت به آن اشاره کرده بود، مد نظر قرار داد نه نگرانی های ائتلاف ما را.

دادگاه فدرال عراق امروز پس از چندین روز جنجال بر سر تعویق یا عدم تعویق موعد انتخابات پارلمانی در 12 می (22 اردیبهشت) حکم به عدم تعویق موعد انتخابات داد.

بیشتر نمایندگان سنی پارلمان عراق تاکید داشتند که در سایه ادامه مشکل عدم بازگشت آوارگان به مناطق مسکونیشان، نمی توان انتخاباتی شفاف در سراسر کشور برگزار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احترام ائتلاف انتخاباتی اهل سنت عراق به حکم دادگاه فدرال درباره موعد انتخابات

احترام ائتلاف انتخاباتی اهل سنت عراق به حکم دادگاه فدرال درباره موعد انتخابات