مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1396 ساعت 16:352018-01-21سياسي

معاونان آموزشی و اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور منصوب شدند


رییس دانشگاه پیام نور طی احکام جداگانه ای، دکتر محسنی را به عنوان سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی و دکتر علیزاده را به عنوان سرپرست معاونت اداری، - مالی و عمرانی دانشگاه منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر زمانی در مراسم تکریم و معارفه معاونان آموزشی و اداری- مالی ضمن تقدیر ویژه از آقایان؛ دکتر فراهانی و دکتر حسنی در زمان تصدی سمت معاونت در حوزه آموزشی و اداری، مالی و عمرانی، گفت: امروز در راستای چابک سازی و استفاده از ظرفیت های مختلف در دانشگاه، این بار مسئولیت بردوش دو تن دیگر از اعضای هیات علمی در دانشگاه پیام نور قرار می گیرد.

وی افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی، سپردن سمت به هر فرد در واقع ایجاد بار مسئولیت است و امید داریم همه ما بتوانیم در راستای اعتلای دانشگاه و همچنین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام های موثری برداریم.

رییس دانشگاه در احکام معاونین جدید؛ بر رعایت کلیه قوانین و ضوابط حاکم بر نظام آموزشی دانشگاه، پرهیز از هرگونه تجمل گرایی و ایجاد هزینه های غیرضروری، ارتقای کیفیت آموزشی، تکریم اعضای هیات علمی و دانشجویان، اعمال سیاست ها و راهبردهای موثر و کارآمد به منظور تقویت نظم و انضباط اداری و آموزشی ، رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاونان آموزشی و اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور منصوب شدند

معاونان آموزشی و اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور منصوب شدند