مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1396 ساعت 16:302018-01-21اجتماعي

یک راهنمای گردشگری: امکانات رفاهی و توریستی متناسب با زمستان توسعه یابد


یک راهنمای گردشگری با اشاره به طرح تعطیلی زمستانی مدارس و تاثیر آن بر گردشگری گفت: قطعا باید امکانات رفاهی و توریستی متناسب با این فصل ایجاد شود و توسعه یابد.

- محسن مکرم در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: طرح تعطیلی زمستانی مدارس طرح بسیار خوبی است که موجب رونق گردشگری در استان و کشور ما می شود، ما در سرزمینی چهارفصل زندگی می کنیم و وجود پیست های اسکی در شمال خراسان و آب و هوای گرم در جنوب آن که دارای مناطق دیدنی است گردشگری را بیش از پیش تقویت می کند.

وی خاطرنشان کرد: ما در قسمت جنوبی کشورمان، جزایر دیدنی و منحصر به فردی از جمله جزائر قشم و کیش را داریم، شهرهای ساحلی در استان سیستان و بلوچستان، بندرعباس و بوشهر نیز با تصویب این طرح فرصت خوبی را در زمینه جذب توریست به دست می آورند.

این فعال گردشگری بیان کرد: تعطیلی زمستانی مدارس به مدت 20 روز تا یک ماه موجب می شود که مردم برای این مدت در زمستان برنامه ریزی کنند و گردشگری داخلی را رونق دهند، خراسان رضوی نیز به سهم خود دارای شهرستان هایی با جاذبه های دیدنی بسیار خوب است که آسبادهای منحصر به فرد نشتیفان، کویر جنوب استان و اماکن تاریخی تربت حیدریه و تربت جام بخشی از این جاذبه ها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک راهنمای گردشگری: امکانات رفاهی و توریستی متناسب با زمستان توسعه یابد

یک راهنمای گردشگری: امکانات رفاهی و توریستی متناسب با زمستان توسعه یابد