مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1396 ساعت 16:102018-01-21سياسي

اغتشاشات اخیر ادامه فتنه ی 88 بود


دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه ولایت فقیه، کشور را آسیب ناپذیر کرده است، گفت: تبیین جایگاه ولایت فقیه در جامعه و نقش آن در پایدار کردن قدرت اسلام در کشور ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله جنتی در جمع برخی از مسئولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر جایگاه والای ولایت فقیه افزود: ولایت فقیه 40 سال است کشور را از شرّ دشمنان حفظ کرده است و با ادامه این روند دشمنان نمی توانند ضربه ای به کشور بزنند و در غیر این صورت چیزی از انقلاب اسلامی باقی نمی ماند.

وی در ادامه با تبیین ویژگی های یک روحانی مفید و مؤثر، افزود: یک روحانی، زمانی می تواند دارای نفوذ کلام و تأثیر در میان مردم و نفوس جامعه باشد که خودش سالم باشد.

سالم بودن هم در درجه اول با ساده زیستی همراه با ایمان و اخلاص شکل می گیرد.

وی با انتقاد از اشرافی گری در میان برخی افراد گفت: ما الان گرفتار افرادی هستیم که یا در لباس روحانیت یا خارج از لباس روحانیت، تشریفاتی هستند؛ یعنی خانه اشرافی، ماشین اشرافی، دارایی های زیاد، ثروت های کلان و امثال اینها، ایمان مردم را متزلزل می کند.

جنتی با اشاره به اینکه ایمان مردم و جوان ها با وارستگی و ساده زیستی روحانیت حفظ خواهد شد افزود: همان روحانیتی که لباس، خانه، ماشین، دفتر و تشکیلاتش ساده است و حلال و ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اغتشاشات اخیر ادامه فتنه ی 88 بود

اغتشاشات اخیر ادامه فتنه ی 88 بود