مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1396 ساعت 16:102018-01-21اقتصادي

رشد 8درصدی مالیات اصناف طی 2 سال


امسال از یک میلیون و 200 واحد صنفی مالیات اخذ شد که نسبت به مالیات پرداختی آنها در سال 83 فقط هشت درصد افزایش داشته است.

- رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور با دفاع از ایده دریافت مالیات از خانه های خالی گفت: این کار که سبب رونق خرید و فروش می شود، باید بر اساس اطلاعات وزارت راه و شهرسازی بررسی و اجرا شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از سازمان امور مالیاتی کشور، سیدکامل تقوی نژاد اظهار داشت: در سال 93 تفکری در مجلس شورای اسلامی بود که چرا تولیدکنندگان باید مالیات بدهند اما کسانی که در بخش مسکن فعالند، مالیات نپردازند؛ این کار درستی بود و موجب رونق خرید و فروش می شود.

وی تاکید کرد: البته این نوع مالیات هنوز دریافت نشده است و باید بر اساس اطلاعات وزارت راه و شهرسازی در این باره تصمیم گیری شود.

** 90 درصد اظهارنامه ها الکترونیکی دریافت می شودتقوی نژاد درباره الکترونیکی شدن سیستم نظام مالیات گفت: اکنون سمانه ثبت نام مالیات 100 درصد الکترونیکی است و بالغ بر 90 درصد اظهارنامه ها به صورت الکترونیک دریافت می شود.

وی افزود: امروز سامانه مجوز و پرداخت الکترونیکی شده است و ما قابلیت این را داریم که کاغذ را از نظام مالیاتی حذف کنیم و این کار به زودی انجام می شود و با این کار اقدامات بزرگ نظام مالیاتی برای مردم روشن خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 8درصدی مالیات اصناف طی 2 سال

رشد 8درصدی مالیات اصناف طی 2 سال