مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1396 ساعت 15:462018-01-21اقتصادي

ساخت بزرگ ترین گلخانه هیدروپونیک کشور با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زرندیه گفت: بزرگ ترین گلخانه هیدروپونیک کشور با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و یک شرکت اسپانیایی احداث شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اراک، احمد قره بیگلو پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح بزرگ ترین گلخانه هیدروپونیک کشور در زرندیه اظهار کرد: این گلخانه با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و یک شرکت اسپانیایی در 15 هکتار با تولید انواع صیفی جات و سبزیجات نظیر فلفل در سه رنگ، گوجه و خیار افتتاح شد.

وی افزود: با راه اندازی فاز نخست این طرح برای حدود 200 نفر اشتغال ایجاد شده است و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده فازهای بعدی نیز در پنج سال آینده با تولید انواع سبزی، بادمجان، توت فرنگی به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زرندیه ادامه داد: برای اجرای این پروژه 800 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده که از این میزان 400 میلیارد ریال آن در قالب تسهیلات اعطایی از سوی بانک کشاورزی صورت گرفته است.

قره بیگلو با اشاره به اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در شهرستان زرندیه بالغ بر 4 هزار و 400 هکتار از اراضی کشاورزی با 38 حلقه چاه آب را زیر کشت دارد، بیان کرد: این طرح ها در خصوص حوزه کشت گلخانه ای، زراعت و باغبانی و نیز پرورش گاو شیری و دامداری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت بزرگ ترین گلخانه هیدروپونیک کشور با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)

ساخت بزرگ ترین گلخانه هیدروپونیک کشور با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)