مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1396 ساعت 15:352018-01-21سياسي

واکنش سیدعلی خمینی به اعتراضات اخیر: تمام مشکلات ما از دشمن بیرونی نیست


واکنش سیدعلی خمینی به اعتراضات اخیر: تمام مشکلات ما از دشمن بیرونی نیست " یادگار امام تصریح کرد: مسئولین در برنامه های خود رضایت مردم، در سخنان خود کرامت مردم و در رفتار خود عزت مردم را لحاظ کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدعلی خمینی در دیدار امام جمعه، مسئولین و جمعی از مردم شریف آباد استان تهران با اشاره به گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب و مسیری که امام در دوران انقلاب طی کرد، به اشکالات موجود در نظام اشاره و گفت: ما در این سال ها پیشرفت های بسیاری داشته ایم اما در این چهل سال اشکالات زیادی نیز وجود داشته که بعضی از آنها به دلیل بی تجربگی و یا کوتاهی مسئولین ما بوده است.

وی ادامه داد: بعضی از آن ها به خاطر جنگ بوده و بعضی به دلیل دشمنی هایی بوده است که دنیا با تفکر انقلابی ما داشته است، بالاخره ما در مقابل آمریکا و اسراییل سر خم نکرده ایم، این کم جرمی نیست.

سید علی خمینی در تشریح دشمنی های دنیای سلطه با نظام اسلامی ابراز کرد: امروز هم ببینید در دنیا آمریکا یک طرف ایستاده و تنها منتظر است کوچکترین اتفاقی در کشور بیفتد تا جنجال راه بیاندازند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ وقت نمی گوییم ریشه همه مشکلات ناشی از دشمنان است، گفت: اتفاقا مسبب بسیاری از مشکلات خودمان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش سیدعلی خمینی به اعتراضات اخیر: تمام مشکلات ما از دشمن بیرونی نیست

واکنش سیدعلی خمینی به اعتراضات اخیر: تمام مشکلات ما از دشمن بیرونی نیست