مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1396 ساعت 15:262018-01-21ورزشي

ببرهای قائم شهر به خط شدند/ مصاف نساجی و آلومینیوم در هفته بیستم لیگ دسته یک


دو تیم فوتبال نساجی مازندران و آلومینیوم اراک از ساعت 14 امروز و در یک روز آفتابی در ورزشگاه شهیدوطنی به مصاف هم می روند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از شهرستان قائم شهر، دو تیم فوتبال نساجی مازندران و آلومینیوم اراک از ساعت 14 امروز و در یک روز آفتابی در ورزشگاه شهیدوطنی به مصاف هم می روند.

نساجی در بازی گذشته خود با وجود شکست خارج از خانه در برابر تیم فوتبال گل گهر سیرجان، در نیمه دوم بازی قابل قبولی ارائه داد تا آنجا که سه بار تیرک دروازه این حریف سیرجانی را به لرزه در آورد.

در سوی دیگر ماجرا، آلومینیوم اراک با سرمربی بومی خود حامد بصیری نیم فصل دوم را با یک برد خارج از خانه و تساوی هفته گذشته در برابر مس رفسنجان آغاز کرد و به دنبال گرفتن انتقام بازی رفت، پا به جهنم وطنی می گذارد.

بازی رفت دو تیم در زمین آلومینیوم با پیروزی دو بر صفر نساجی چیان همراه بود که هر دو گل بازی از روی ضربات ایستگاهی و توسط مدافعان تیم مجتبی بیژن و کاپیتان غلام علی تبار به ثمر رسید.

هواداران پرشور نساجی در این سال ها یار همیشگی تیم خود بوده اند و در آخرین بازی خانگی، در یک روز غیرتعطیل و زیر بارش شدید باران، حماسه ای دیگر آفریدند.

داوری بازی امروز به عهده حسین زیاری است که داور نخستین دیدار این فصل نساجی با ایرانجوان بوشهر بود و با پیروزی یک بر صفر ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ببرهای قائم شهر به خط شدند/ مصاف نساجی و آلومینیوم در هفته بیستم لیگ دسته یک

ببرهای قائم شهر به خط شدند/ مصاف نساجی و آلومینیوم در هفته بیستم لیگ دسته یک