مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1396 ساعت 15:262018-01-21بين الملل

رسانه های قطر: دولت عربستان به سیاسی کاری در برگزاری حج متهم شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازرسانه های قطر، هیات بین المللی نظارت بر چگونگی مدیریت عربستان بر حرمین شریفین و اماکن مقدس، دولت سعودی را به سیاسی کاری و سلب حقوق قانونی عمره گزاران متهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، هیات بین المللی نظارت بر چگونگی مدیریت عربستان بر حرمین شریفین و اماکن مقدس اوایل امسال در کشور مالزی اعلام موجودیت کرد و در اولین بیانیه خود تصریح کرد که تلاش می کند تا از استفاده اراضی مقدس برای اهداف سیاسی جلوگیری کند.

این هیات همچنین تلاش می کند تا جلوی تک روی عربستان در مدیریت اماکن مقدس به گونه ای که بر سلامت حجاج و عمره گزاران تاثیر منفی می گذارد، بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمطبوعات قطر، این هیات در بیانیه خود تغییر محل برگزاری نماز جماعت در مدینه منوره از محراب موسوم به عثمانی به محراب نبوی پس از ربع قرن به دلیل بروز اختلاف سیاسی با یکی از کشورهای همسایه را به عنوان یکی از دلایل سیاسی کاری آل سعود در اداره حرمین برشمرد.

بیانیه در ادامه، برخورد دستگاه امنیتی عربستان با عمره گزاران را محکوم کرده و نوشت: شکایتی از یک تبعه لیبی دریافت کرده که شاکی طی آن می گوید، وقتی ماه گذشته برای ادای عمره به مکه مشرف شده و با وجودی که ورودش به کشور کاملا قانونی بوده، توسط نیروهای امنیتی دستگیر و به او توهین و اهانت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های قطر: دولت عربستان به سیاسی کاری در برگزاری حج متهم شد

رسانه های قطر: دولت عربستان به سیاسی کاری در برگزاری حج متهم شد