مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1396 ساعت 14:502018-01-21سياسي

مهمترین اخبار مجلس شورای اسلامی در روز یکم بهمن ماه


حضور رییس مجلس گینه بیسائو در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، موافقت مجلس با رسیدگی فوریتی به استفساریه امهال وام خسارت دیدگان ناشی از حوادث غیرمترقبه، - تصویب کلیات لایحه اصلاح قانون تسریع در امر تخلیه و بارگیری کشتی ها در بنادر و.

از جمله مهمترین اخبار امروز (یک شنبه) یکم دی ماه 1396 مجلس شورای اسلامی هستند که می توانید مشروح آن را در لینک های زیر بخوانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه علنی مجلس شورای اسلامی با حضور نمایندگان و به ریاست علی لاریجانی برگزار شد و نمایندگان مجلس طی جلسه علنی رسیدگی به تقاضای عده ای از نمایندگان مبنی بر لغو رسیدگی اصل 85 قانون اساسی در مورد لایحه تجارت و رسیدگی به لایحه یک فوریتی اصلاح بند 2 ماده واحده قانون تسریع در امر تخلیه و بارگیری کشتی ها در بنادر و .

را به عنوان گفت: زنان چادرهای محل سکونت خود را از دست دادند.

محمدرضا عارف رییس فراکسیون امید مجلس در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس با اشاره به اینکه موضع فراکسیون امید، جلوگیری از افزایش غیرمنطقی قیمت ها به ویژه حامل های انرژی در لایحه بودجه 97 بوده است، اظهار کرد: در مورد استفاده از شبکه های داخلی هم باید گفت که ناطقین امروز مجلس علیجانی: *** مجلس شورای اسلامی در بررسی استفساریه تبصره یک ماده 13 قانون جامع کنترل و مبارزه ملی با دخانیات، از حضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین اخبار مجلس شورای اسلامی در روز یکم بهمن ماه

مهمترین اخبار مجلس شورای اسلامی در روز یکم بهمن ماه