مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1396 ساعت 14:262018-01-21سياسي

همایش ملی بررسی اندیشه های آیت الله سبحانی برگزار می شود


همایش ملی بررسی اندیشه های آیت الله جعفر سبحانی به همت گروه کلام پژوهشکده حکمت و دین پژوهی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه با همکاری مرکز تخصصی کلام و مشارکت مجمع عالی حکمت اسلامی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، حجت الاسلام محمد صفر جبرییلی دبیر علمی همایش ملی بررسی اندیشه های آیت الله العظمی علامه جعفر سبحانی و عضو هیات علمی گروه کلام پژوهشگاه گفت: با توجه به جامعیت حضرت آیت الله العظمی سبحانی دامت برکاته در علوم اسلامی اعم از فقه، اصول، تفسیر، حدیث، رجال، کلام، فلسفه، تاریخ، فِرَق و مذاهب و ورود معظم له به مسائل فرهنگی اجتماعی و سیاسی از دوران جوانی تاکنون برگزاری همایشی برای بررسی اندیشه های ایشان مورد نظر ریاست محترم پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و اعضای گروه کلام و شاگردان ایشان بوده است.

علی رغم پیشنهادهای مکرر، معظم له به جهات مختلف با برگزاری همایش موافق نبودند لکن بعد از رایزنی ها و پیگیری های مکرر علاقمندان به ایشان با توجه علمی بودن همایش با این امر موافقت کردند.

وی افزود: جامعیت شخصیت علمی و فکری آیت الله العظمی سبحانی موجب می شد تا با نگاهی کلان و جامع به مسائل و مباحث مورد نظر ایشان پرداخته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش ملی بررسی اندیشه های آیت الله سبحانی برگزار می شود

همایش ملی بررسی اندیشه های آیت الله سبحانی برگزار می شود