مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1396 ساعت 13:562018-01-21ورزشي

مخالفت رسمی سازمان لیگ با تغییر مکان یازدهمین مسابقه خانگی صبای قم


سازمان لیگ فوتبال ایران رسما با برگزاری مسابقه صبای قم و خونه به خونه بابل در ورزشگاه شهید جعفر حیدریان قم مخالفت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قم، در حالی که هیأت فوتبال استان قم در چند روز اخیر بارها قمی های علاقمند به فوتبال را به حضور در ورزشگاه شهید جعفر حیدریان قم و حمایت از تیم صبا در دیدار خانگی با خونه به خونه بابل تهییج کرده بود اما سازمان لیگ با این تصمیم هیأت فوتبال قم مخالفت کرد.

این در حالی است که تیم صبای قم امروز باید از ساعت 14 در یازدهمین بازی خانگی خود از فصل جاری رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال ایران در قم پذیرای تیم خونه به خونه بابل باشد اما هیأت فوتبال استان قم با سازمان لیگ فوتبال ایران بر سر مکان برگزاری این بازی اختلاف نظر دارند.

در حالی که هیأت فوتبال استان قم امروز برگزاری این بازی در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم با تماشای رایگان را به علاقمندان به این رشته و هواداران تیم صبای قم اطلاع رسانی کرده بود، اما سازمان لیگ امروز مخالفت خود را با این تصمیم هیأت فوتبال قم اعلام کرد.

در بیانیه سازمان لیگ فوتبال ایران آمده است، دیدار هفته بیستم تیم های فوتبال صبای قم و خونه به خونه بابل از سری مسابقات فصل 97 -1396 لیگ دسته اول بزرگسالان باشگاه های کشور طبق برنامه ریزی انجام شده از قب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت رسمی سازمان لیگ با تغییر مکان یازدهمین مسابقه خانگی صبای قم

مخالفت رسمی سازمان لیگ با تغییر مکان یازدهمین مسابقه خانگی صبای قم