مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1396 ساعت 13:562018-01-21سياسي

شورای فرادست در سطوح بالاتر تنزل جایگاه دارد


نماینده شورای استان زنجان در شورای عالی استان ها گفت: تنزل جایگاه شوراهای فرادست و در راس آنها شورای عالی استان ها در سطوح بالاتر احساس می شود.

- جلیل جعفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برگزاری اجلاس عمومی شورای عالی استان ها اظهار کرد: با یک طرح دو فوریتی تعداد کمیسیون ها به هشت مورد ارتقا و وظایف آنها مشخص شده، هر یک از اعضا بر حسب تخصص در یکی از کمیسیون ها عضو شدند.

وی با اشاره به اینکه خودش به همراه صالحی نژاد (نمایندگان استان) با توجه به سوابق و اهمیت کمیسیون معماری و شهرسازی در مدیریت شهری در این کمیسیون عضو شدیم، گفت: در نخستین جلسه تخصصی کمسیون که برگزار شد بر اساس هیأت رییسه سنی الویری مسن ترین عضو کمیسیون به عنوان رییس و خودش جوانترین عضو به عنوان منشی انتخاب شده و انتخابات اصلی هیأت رییسه با توافق اکثریت اعضا به جلسه بعدی موکول شد.

نماینده شورای استان زنجان در شورای عالی استان ها با اشاره به حضور قومیت های مختلف در شورا گفت: با این حال شورایی که هفت اصل از اصول قانون اساسی را به خود اختصاص داده است در خیلی از مواقع بی اعتنایی هایی به آن شده و جایگاه آن را به شورای شهرداری ها و دهیاری ها پایین آورده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای فرادست در سطوح بالاتر تنزل جایگاه دارد

شورای فرادست در سطوح بالاتر تنزل جایگاه دارد