مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1396 ساعت 13:552018-01-21اقتصادي

فاضلاب ابرکوه روی دست انداز نبود اعتبارات


مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ابرکوه علت کندی پیشرفت و تاخیر در بهره برداری طرح فاضلاب شهر را عدم تخصیص اعتبارات عنوان کرد.

- سید محسن پورسید در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، در مورد این طرح تصریح کرد: آبفای ابرکوه 13 هزار و 268 انشعاب در شهر ابرکوه و روستاهای عزیزآباد، مدوییه و کلپه را با طول خط انتقال و آب رسانی 101 کیلومتر تحت پوشش خود دارد .

وی اجرای فاضلاب شهری ابرکوه را یکی از طرح های در دست اقدام آبفای شهرستان ذکر کرد و گفت: البته علاوه بر این طرح، اجرای سه هزار و 900 متر شبکه آب رسانی، حفاری دو چاه در مناطق بالادست ابرکوه، خدمات بازنگری مطالعات مرحله اول و پدافند غیر عامل تأسیسات تأمین آب رسانی و شبکه توزیع آب شهر ابرکوه، به روز نگه داشتن و اصلاح شبکه آب رسانی را نیز دنبال می کنیم.

وی با بیان این که اقدامات مطالعاتی طرح فاضلاب شهری ابرکوه از سال 86 آغاز شده است، اظهار کرد: مطالعات فاز صفر که همان مطالعات توجیهی، اقتصادی، فنی، زیست محیطی بود در سال 86 آغاز و فازهای اول و دوم نیز بلافاصله انجام شد که این کار تا سال 89 به طول انجامید.

پورسید خاطرنشان کرد: در ادامه با حمایت مسئولان استانی و نماینده وقت مجلس، این طرح در وزارتخانه و سازمان برنامه و بودجه کشور و همچنین کمیسیون ماده 32 مصوب و کد اعتبارات ملی گرفت .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاضلاب ابرکوه روی دست انداز نبود اعتبارات

فاضلاب ابرکوه روی دست انداز نبود اعتبارات