مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1396 ساعت 13:502018-01-21اقتصادي

97، از سخت ترین سال های صنعت برق خواهد بود/احتمال خاموشی های گسترده


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: سال 97 به دلیل کاهش نزولات جوی از سخت ترین سال های صنعت برق خواهد بود و احتمال خاموشی های گسترده در این سال وجود دارد.

- محمود دشت بزرگ در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: ‏در شرایط بسیار حساسی برای صنعت برق استان هستیم و باید آمادگی لازم را برای هر پیشامدی داشته باشیم.

وی افزود: به دلیل کاهش نزولات جوی سال 97 از سخت ترین سال های صنعت برق خواهد بود و احتمال خاموشی های گسترده در این سال وجود دارد.

در یک سال گذشته همه تلاشمان را کردیم تا در چنین روزهایی که گردوغبار چندین برابر حد مجاز می شود صنعت برق استان از پایایی لازم برخوردار باشد.

دیروز و امروز (29 و 30 دی ماه) نشان داده که راه را درست آمده ایم و تمهیدات اندیشیده شده، استانداردهای پایداری شبکه را در مقابل گردوخاک بسیار افزایش داده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان با اشاره به این که وضعیت پیش آمده همانند وقوع سیل و زلزله است، تصریح کرد: کارهای لازم را ظرف مدت یک سال گذشته انجام داده ایم و عملیات مقاوم سازی نیز همچنان در حال انجام شدن است.

دشت بزرگ عنوان کرد: با همه این شرایط، با توجه به شدت گرد و غبار باید همه نیروها آمادگی خود را حفظ کنند تا شبکه دچار مشکل حادی نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

97، از سخت ترین سال های صنعت برق خواهد بود/احتمال خاموشی های گسترده

97، از سخت ترین سال های صنعت برق خواهد بود/احتمال خاموشی های گسترده