مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1396 ساعت 12:102018-01-21حوادث

شناسایی یک کانون آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در استان سمنان


مدیرکل دامپزشکی استان سمنان از شناسایی یک کانون روستایی آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در مومن آباد سرخه خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد سعیدی با اعلام این خبر اظهار کرد: انجام آزمایشات و اخذ نمونه های مختلف از این کانون حکایت از وجود ویروس آنفلوانزای فوق حاد در این روستا دارد.

وی از انجام اقدامات پیشگیرانه با محوریت فرمانداری سرخه در این منطقه خبرداد و اضافه کرد: با همکاری دستگاه های ذی ربط و با همکاری و همراهی مردم روستا در مدت 48 ساعت، اقدامات پیشگیرانه و از جمله ضدعفونی و گندزدایی از همه اماکن خطرزا که از آن پرنده زنده معدوم شده، انجام گرفت، ضمن اینکه اقدامات قرنطینه ای و اطلاع رسانی عمومی در این منطقه صورت گرفت.

وی با قدردانی از نقش اثرگذار و حضور میدانی فرماندار و عوامل فرمانداری و دستگاه هایی چون نیروی انتظامی، سازمان حفاظت محیط زیست، اعضای شورای اسلامی و دهیار روستا و همچنین حمایت ها و همراهی مراجع قضایی و مسئولین استانداری بویژه مدیریت بحران استانداری تصریح کرد: مدیریت بحران در چنین مواقعی در مدیریت زمان عملیات بسیار موثر است.

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان از اقدامات دامپزشکی استان در این ارتباط خبرداد و گفت: همکاران دامپزشکی در سطوح سازمانی و اکیپ های مختلف عملیاتی توانستند مراحل اطلاع رسانی ، قرنطینه، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی یک کانون آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در استان سمنان

شناسایی یک کانون آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در استان سمنان