مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1396 ساعت 11:362018-01-21ورزشي

جدال ساری21 و کله آمل در شهرآورد مازندران/ ساری21 برای بقا باید برنده شود


دو تیم ساری21 و کاله آمل از سری رقابت های لیگ برتر والیبال کشور در دیداری معوقه شهرآورد مازندران را در ساری برگزار می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از شهرستان ساری، دیدار معوقه از هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور عصر امروز یک شنبه اول بهمن دو تیم ساری21 و کاله آمل برگزار کننده شهرآورد مازندران در ساری هستند.

شاگردان بهزاد محمودی در تیم بحران زده ساری21 که اوضاع احوال خوبی ندارد و بازیکنان و کادر فنی سخت از مشکلات مالی این تیم گله دارند، عصر امروز از ساعت 16 در یک دیدار خانگی در حضور تماشاگران شان در سالن ورزشی سید رسول حسینی میزبان دیگر نماینده استان کاله آمل هستند که تیم میزبان ساری21 برای بقا در لیگ سخت به پیروزی نیاز دارند شاید با این برد تا حدودی سهمیه مرکز استان به عنوان تیم دهم در لیگ برتر حفظ شود.

در مقابل شاگردان بهروز عطایی در تیم کاله آمل به نتایج خوبی رسیده و با کسب امتیازات لازم حضورشان را در بین هشت تیم برتر مرحله پلی اف مسجل کردند.

رضا صفایی بازیکن تاثیرگذار که دور رفت در تیم ساری21 حضور داشت به خاطر مشکلات مالی از تیم ساری جدا شد و در دور برگشت به تیم کاله آمل پیوست که امروز حضور این بازیکن در تیم مقابل نیز می تواند جالب باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدال ساری21 و کله آمل در شهرآورد مازندران/ ساری21 برای بقا باید برنده شود

جدال ساری21 و کله آمل در شهرآورد مازندران/ ساری21 برای بقا باید برنده شود