مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1396 ساعت 11:312018-01-21اجتماعي

توزیع 3 میلیون بسته غذای تبرکی در مهمانسرای آستان علوی طی سال 2017


سرپرست مهمانسرای آستان قدس علوی اعلام کرد: طی سال 2017 بیش از 3 ملیون غذای تبرکی در ایام و وعده های مختلف بین زائران بارگاه مطهر علوی توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه جامعه "، سید عیسی الخراسانی سرپرست مهمانسرای آستان علوی اعلام کرد: طی سال گذشته مهمانسرای آستان به صورت میانگین روزانه بین 3 الی 5 هزار بسته غذای تبرکی بین زائران توزیع کرده است و با توجه به حضور بیشتز زائران طی ایام پنجشنبه و جمعه این عدد در این روزها بیشتر می شود.

وی افزود: این تعداد غذای تبرکی در رابطه با ایام زیارت های ملیونی مانند زیارت اربعین حسینی مهمانسرا در 3 وعده صبحانه و نهار و شام میزبان زائران عتبات بوده است و در مجموع طی یک سال گذشته بیش از 3 ملیون بسته غذای تبرکی بین زائران توزیع شده است.

الخراسانی ضمن اشاره به نقش فعال خادمان موکب های حسینی در همکاری با خادمان مهمانسرا در زمینه پخت وتوزیع غذا اظهار داشت: موکب های مردمی بسیاری از شهرهای مختلف به صورت مستمر و افتخاری با خادمان مهمانسرا همکاری می کنند.

وی افزود: موکب قمر بنی هاشم (ع) از شهر بصره که تعداد خادمانش به 100 نفر می رسد و همچنین موکب امیرالمؤمنین (ع) از شهر حله با خادمان مهمانسرا همکاری مستمر و خوبی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 3 میلیون بسته غذای تبرکی در مهمانسرای آستان علوی طی سال 2017

توزیع 3 میلیون بسته غذای تبرکی در مهمانسرای آستان علوی طی سال 2017