مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1396 ساعت 11:152018-01-21اقتصادي

آغاز تحولات بنیادین در بانک ملی ایران


مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر آغاز تحولات بنیادین در این بانک گفت: با توجه به تدوین راهبردها و برنامه ریزی های صورت گرفته، این بانک به یک بانک مدرن، - روزآمد و کارآمد درسطح ملی و بین المللی تبدیل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، دکتر محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران"، در همایش بررسی عملکرد واحدهای این بانک که با حضور اعضای هیات مدیره، مدیران امور و روسای ادارات کل، امور شعب و شعب مستقل بانک در بابلسر برگزار شد، با تاکید بر اینکه سپرده گذاران و سرمایه داران در فضای اقتصادی کشور به دنبال آرامش هستند، اظهارکرد: طرح های جدید بانک ملی ایران، اعتماد و آرامش را برای سپرده گذاران فراهم می کند.

وی ادامه داد: در بخش اعتبارات بانک، تلاش داریم تا به نحو احسن و با توجه به مصوبات دولت به نیازهای مشتریان پاسخ دهیم.

حسین زاده با بیان اینکه ارتباط مستمر با مشتریان می تواند میزان رضایت مندی آنها از خدمات بانک را افزایش دهد، تاکید کرد: تحولات خوبی در بانک ملی ایران اتفاق افتاده که بخشی از آنها را تاکنون دیده اید و بخش های دیگر نیز به مرور رونمایی می شود.

حسین زاده با تاکید بر اینکه بانک آفیسر یک خدمت تازه و پیشرفته در این بانک است، گفت: این خدمت به مشتریان ویژه بانک و با روشی نوین ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تحولات بنیادین در بانک ملی ایران

آغاز تحولات بنیادین در بانک ملی ایران