مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1396 ساعت 10:202018-01-21حوادث

دو تصادف فوتی و خسارتی در کمتر از دو ساعت در یک محور


رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور و وجود برف، باران، مه گرفتگی و گرد و خاک در راه های مواصلاتی از دو تصادف نزدیک به هم در محور اصفهان-شیراز خبر داد که یکی از آنها 2 مجروح و فوتی به جا گذاشت و در دیگری .

- عکس، تزیینی است رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور و وجود برف، باران، مه گرفتگی و گرد و خاک در راه های مواصلاتی از دو تصادف نزدیک به هم در محور اصفهان-شیراز خبر داد که یکی از آنها 2 مجروح و فوتی به جا گذاشت و در دیگری 14 وسیله نقلیه با هم برخورد کردند.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت وگو با ایسنا، در مورد وضعیت جوی راه های کشور اظهار کرد: در حال حاضر بارش برف را در اغلب محورهای استان کرمان، محور اردبیل-خلخال در استان اردبیل و محور کریمو-فردوس در استان خراسان جنوبی شاهد هستیم.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور در مورد محورهایی که در آنها بارش باران مشاهده می شود نیز گفت: این وضعیت در برخی محورهای استان خراسان شمالی و محورهای طبس-یزد و طبس-دیهوج در استان خراسان جنوبی دیده می شود.

وی اضافه کرد: مه گرفتگی همراه با کاهش دید نیز در اکثر محورهای استان کهگیلویه و بویراحمد، اردبیل و محورهای بیجار-همدان در استان زنجان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو تصادف فوتی و خسارتی در کمتر از دو ساعت در یک محور

دو تصادف فوتی و خسارتی در کمتر از دو ساعت در یک محور