مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1396 ساعت 10:152018-01-21اقتصادي

تولید سالانه 299 تن ماهی در اسدآباد


مدیر جهادکشاورزی شهرستان اسدآباد از تولید سالانه 299 تن ماهی در این شهرستان خبر داد و گفت: تولید امسال ماهی در شهرستان دارای 5 درصد رشد بوده است .

  - سقراط بیرنگ در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: امسال 500 هزار قطعه از انواع ماهی که بیشترین آن از نوع کپور بوده، در استخرهای پرورش ماهی این شهرستان رهاسازی شد که 1750 قطعه از این ماهی ها به صورت ترویجی و رایگان بوده که در استخرهای خاکی کشاورزی رهاسازی شده است.

وی با اشاره به فعالیت 75 بهره بردار پرورش ماهی در این شهرستان، خاطرنشان کرد: پرورش ماهی در شهرستان اسدآباد در 2 نوع سردآبی قزل آلا و ماهی گرم آبی شامل کپور انجام می گیرد .

بیرنگ تعداد استخرهای پرورش ماهی سردآبی قزل آلا را در این شهرستان 28 واحد به ظرفیت 208 تن اعلام کرد و یادآور شد: 47 واحد استخر پرورش ماهیان گرم آبی در راستای پرورش کپور ماهیان با ظرفیت 91 تن در این شهرستان فعالیت دارند .

وی با اشاره به توزیع بچه ماهی به صورت ترویجی در بین بهره برداران پرورش ماهی شهرستان تصریح کرد: هر ساله ماهیان ترویجی به صورت رایگان در اختیار بهره برداران دارای استخر دومنظوره پرورش ماهی قرار می گیرد که این در این استخرها علاوه بر پرورش ماهی از آب استخر برای کشاورزی و آبیاری اراضی استفاده شده و در مصرف بهینه و مدیریت منابع آبی دشت اسدآباد از نقش موثر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید سالانه 299 تن ماهی در اسدآباد

تولید سالانه 299 تن ماهی در اسدآباد