مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1396 ساعت 09:312018-01-21سياسي

جزییات ماجرای تخریب خانه ای توسط شهرداری که مالک در آن بود


هفته گذشته پس از تخریب بخشی از املاک باقیمانده تملک شده توسط شهرداری منطقه 18، پیکر احدی از شهروندان که ظاهراً در گودالی شب را به صبح می رسانده است پیدا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی فارس، افشین حبیب زاده در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود گفت: متأسفانه هفته گذشته پس از تخریب بخشی از املاک باقیمانده تملک شده توسط شهرداری منطقه 18، پیکر احدی از شهروندان که ظاهراً در گودالی شب را به صبح می رسانده است پیدا می شود.

عضو شورای شهر تهران گفت: پس از بررسی های اولیه گزارش شد این شخص از جمله مالکین ملک مذکور بوده است که به دلایل نامشخصی همچنان به زندگی خود در آن ملک ادامه داده و مأمورین شهرداری به دلیل بررسی های ناقص قبل از تخریب متوجه این موضوع نشده اند.

حبیب زاده گفت: اگر چه هنوز زمان فوت شخص مذکور به طور قطعی از سوی پزشکی قانونی اعلام نشده است اما اساساً تذکر بنده به شهرداری منطقه 18 به جهت کم دقتی در بررسی های قبل از تخریب کامل ملک مذکور است.

این عضو شورا گفت: لذا لازم است شهردار منطقه 18ضمن ارائه گزارش کامل از واقعه مذکور به شورای اسلامی شهر تهران هر چه سریع تر مأموران خاطی را شناسایی و به مراجع ذیصلاح معرفی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ماجرای تخریب خانه ای توسط شهرداری که مالک در آن بود

جزییات ماجرای تخریب خانه ای توسط شهرداری که مالک در آن بود