مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1396 ساعت 09:102018-01-21فرهنگي

پایان ماراتن 10 روزه موسیقی فجر


" مراسم اختتامیه سی و سومین جشنواره موسیقی فجر شنبه شب 30 دی ماه با معرفی برگزیدگان جایزه باربد و اجرای چند برنامه موسیقایی در تالار وحدت تهران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، مراسم اختتامیه سی و سومین جشنواره موسیقی فجر شنبه شب 30 دی ماه با معرفی برگزیدگان جایزه باربد در بخش های مختلف و اجرای چند برنامه موسیقایی در تالار وحدت تهران برگزار شد.

در ابتدای این برنامه پس از تلاوت قرآن مجید و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، تیزری از روند برگزاری سی و سومین جشنواره موسیقی فجر برای حاضران در برنامه پخش و پس از آن ارکستر ملی ایران به رهبری فریدون شهبازیان و خوانندگی سالار عقیلی قطعه های جام مدهوشی با شعر بیژن ترقی، آهنگسازی علی تجویدی و تنظیم فریدون شهبازیان، ایران با شعر افشین یداللهی و آهنگسازی بابک زرین را اجرا کرد.

سید عباس سجادی مجری مراسم بعد از اجرای این بخش، یاد و خاطره جان باختگان حادثه نفتکش سانچی را گرامی داشته و از تماشاگران خواست تا برای شادی روح این عزیزان فاتحه ای را قرائت کنند.

گزارش آماری آقای رییس و بیان یک نکته به مدیران دولتی حمیدرضا نوربخش رییس سی و سومین جشنواره موسیقی فجر نیز در بخشی از مراسم اختتامیه بیان کرد: مروری بر جشنواره موسیقی طی سه دهه گذشته به خوبی نشان دهنده تاثیرهای ژرف موسیقی در همه بخش های فره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان ماراتن 10 روزه موسیقی فجر

پایان ماراتن 10 روزه موسیقی فجر