مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1396 ساعت 22:462018-01-20سياسي

ایجاد 240 هزار شغل با احیا و بازسازی 100 هزار واحد مسکونی در کشور


دولت سال جاری ایجاد 240 هزار شغل را درغالب احیا و بازسازی 100 هزار واحد مسکونی در حوزه بافت های فرسوده پیش بینی کرده است.

- به گزاش محمدرضا ملکشاهی با تأکید بر ضرورت توجه به بافت های فرسوده و خانه های کلنگی برای ساماندهی بازار مسکن، گفت: دولت سال جاری ایجاد 240 هزار شغل را پیش بینی کرده که این تعداد فرصت شغلی در احیا و بازسازی 100 هزار واحد مسکونی در حوزه بافت های فرسوده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه نوسازی بافت های فرسوده می تواند یکی از زمینه های تحول و رونق در حوزه مسکن باشد، افزود: اگر دولت پایبند به این برنامه باشد اتفاق خیلی خوبی در کشور رخ خواهد داد.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر اینکه یکی از روش های رونق ساخت وساز در کشور توجه به ساختمان های کلنگی و بافت های فرسوده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه بسیاری از شهرها در کشور از زمین های محدود برخوردار بوده و نقشه جامع آن ها اجازه توسعه بیشتر نمی دهد به همین دلیل توجه به بافت فرسوده و ساختمان های قدیمی ساز لازم است.

وی با بیان اینکه بسیاری از ساختمان های قدیمی ساز موجود در کشور عمدتاً یک طبقه هستند، گفت: با توجه به اینکه امروز ساخت یک طبقه واحد مسکونی به صرفه نبوده و صرفه اقتصادی ندارد در نتیجه نوسازی این واحدها می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 240 هزار شغل با احیا و بازسازی 100 هزار واحد مسکونی در کشور

ایجاد 240 هزار شغل با احیا و بازسازی 100 هزار واحد مسکونی در کشور