مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1396 ساعت 22:052018-01-20ورزشي

مدال طلای هفته چهارم گرند اسلم به ترکیه و کره جنوبی رسید


در پایان هفته چهارم و پایانی رقابت های گرنداسلم تکواندو 2018 جوایز 70 هزار دلاری امروز (شنبه) به تکواندوکاران کره و ترکیه رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رقابت های هفته چهارم و پایانی نخستین دوره مسابقه های گرنداسلم تکواندو از صبح امروز (شنبه) به میزبانی شهر "ووشی" در چین با برگزاری مبارزات اوزان 57- کیلوگرم زنان و 58- کیلوگرم مردان پیگیری شد که تیم ملی ایران با دو نماینده در بخش مردان شرکت کرد که هر دوی آنها از گردونه رقابت ها کنار رفتند.

تکواندوکاران کره و ترکیه نیز توانستند با کسب عنوان قهرمانی جوایز 70 هزار دلاری هفته پایانی را به خود اختصاص دهند.

در رقابت های امروز (شنبه) فرزان عاشورزاده و ابراهیم صفری دو نماینده ایران بودند که ابتدا عاشورزاده و سپس صفری مقابل رقیبان خود شکست خورده و از کسب مدال باز ماندند.

تکواندوکاران کره در بخش مردان و ترکیه در بخش زنان توانستند با کسب عنوان قهرمانی ضمن به دست آوردن گردن آویز طلا، جوایز 70 هزار دلاری را به خود اختصاص داد.

بدین ترتیب با پایان رقابت های امروز، نفرات برتر اوزان 57- کیلوگرم زنان و 58- کیلوگرم مردان به شرح زیر مشخص شدند: 58- کیلوگرم مردان: 1- تائه هان کیم از کره جنوبی، مدال طلا (70 هزار دلار) 2- جون جانگ از کره جنوبی، مدال نقره (20 هزار دلار) 3- میخاییل آرتامانوف از روسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدال طلای هفته چهارم گرند اسلم به ترکیه و کره جنوبی رسید

مدال طلای هفته چهارم گرند اسلم به ترکیه و کره جنوبی رسید