مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1396 ساعت 20:402018-01-20سياسي

155 رسانه خارجی از 33 کشور در ایران فعالیت دارند


معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با هیات رسانه ای کشور اندونزی بر تقویت و گسترش همکاری های رسانه ای میان دو کشور تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت مطبوعاتی، محمد سلطانی فر عصر امروز در دیدار با هیات رسانه ای کشور اندونزی با اشاره به نقاط مشترک دو کشور از جمله دین، فرهنگ و مواضع سیاسی ـ اقتصادی در آسیا و جهان، بر توسعه روابط و تقویت دیپلماسی رسانه ای میان دو کشور تاکید و تصریح کرد: توسعه همکاری های رسانه ای با کشورهای مسلمان در اولویت دیپلماسی رسانه ای ما قرار دارد.

وی با ارائه گزارشی از تعداد رسانه های فعال در کشور به تفکیک مکتوب، الکترونیک، سراسری، استانی، خصوصی و غیرخصوصی، ازحضور فعال بانوان در عرصه روزنامه نگاری در ایران گفت و توضیح داد: بیش از نیمی از تحریریه های رسانه های ایران را بانوان تشکیل می دهند و بالغ بر 1200 رسانه نیز با مدیریت بانوان اداره می شود.

سلطانی فر با اشاره به نگاه ویژه دولت یازدهم و دوازدهم به دیپلماسی رسانه‎ای تصریح کرد: افزایش رفت و آمد خبرنگاران رسانه های خارجی به ایران و همچنین افزایش دفاتر نمایندگی رسانه های خارجی در سال های اخیر، موید نگاه ویژه دولت به دیپلماسی رسانه ای است؛ هم اکنون حدود 155 رسانه خارجی با 300 پرسنل خبری از 33 کشور جهان در ایران نمایندگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

155 رسانه خارجی از 33 کشور در ایران فعالیت دارند

155 رسانه خارجی از 33 کشور در ایران فعالیت دارند