مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1396 ساعت 17:262018-01-20سياسي

از سوی جهانگیری سیاست ها و راهبردهای اجرایی ایمنی زیستی ابلاغ شد


سیاست ها و راهبردهای اجرایی ایمنی زیستی، تصویب و از سوی معاون اوّل رییس جمهوری به وزارتخانه های جهاد کشاورزی، بهداشت، علوم و سازمان حفاظت محیط زیست ابلاغ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه دولت " به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، سیاست ها و راهبردهای اجرایی ایمنی زیستی، تصویب و از سوی معاون اوّل رییس جمهوری به وزارتخانه های جهاد کشاورزی، بهداشت، علوم و سازمان حفاظت محیط زیست ابلاغ شد.

شورای ملی ایمنی زیستی در جلسه تاریخ 15 آبان ماه سال جاری به پیشنهاد مشترک وزارتخانه های جهاد کشاورزی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و علوم ، تحقیقات و فناوری و سازمان حفاظت محیط زیست و به استناد بند الف ماده 3 قانون ایمنی زیستی کشور مصوب سال 88، سیاست ها و راهبردهای اجرایی ایمنی زیستی را تصویب کرد.

سیاست ها و راهبردهای اجرایی ایمنی زیستی به شرح زیر تعیین می شود: الف - تضمین بهره برداری از فواید فناوری زیستی جدید 1- نیازسنجی و برنامه ریزی برای توسعه، تولید و صادرات محصولات تغییر شکل یافته ژنتیکی بر مبنای ملاحظات اقتصادی و اجتماعی 2- تاکید بر تولید محصول از منابع داخلی و خودکفایی با استفاده از ظرفیت های موجود.

3- تامین و تقویت زیرساخت های لازم برای تولید، واردات و صادرات 4- تسهیل، تسریع و یکپارچه سازی فرایند صدور مجوز تولید و راهسازی محصولات تغییر شکل یافته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سوی جهانگیری سیاست ها و راهبردهای اجرایی ایمنی زیستی ابلاغ شد

از سوی جهانگیری سیاست ها و راهبردهای اجرایی ایمنی زیستی ابلاغ شد