مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1396 ساعت 16:162018-01-20سياسي

خط تبلیغی رسانه های معاند ناکارآمد نشان دادن نظام است


مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: خط تبلیغی رسانه های معاند، ناکارآمد نشان دادن حکومت دینی است و می خواهند نشان دهند که توانایی اداره حکومت را ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از زنجان، مرتضی صفری ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان با اشاره به اینکه رسانه ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی در شفاف سازی و نظارت بر تعیین اجتماعی هستند، اظهار کرد: شرایطی که امروز با آن مواجه هستیم، شرایطی است که دیگر نمی توان در آن چیزی را پنهان کرد.

وی با اشاره به اینکه اگر امروز رسانه های داخل به شرایط نظام با درایت نپردازند، شبکه های معاند، یک طور دیگری به آن خواهند پرداخت، گفت: خط تبلیغی رسانه های معاند امروزه، ناکارآمد نشان دادن حکومت دینی است و می خواهند نشان دهند که توانایی اداره حکومت را ندارند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به اینکه در این فتنه اخیر، دولت، قوه قضاییه، صدا و سیما به نحوی زیر سؤال رفت، گفت: نکته بعدی که همه مسؤولان باید در این زمینه دقیق تر به آن دقت کنند این است که زمین بازی دشمن کاملا عوض شده و دشمن در سه تا چهار ماه قبل همه تلاش خود را روی قشر محروم قرار داده تا با شکاف بتواند آن جریان، ناراضی سازی را دامن بزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط تبلیغی رسانه های معاند ناکارآمد نشان دادن نظام است

خط تبلیغی رسانه های معاند ناکارآمد نشان دادن نظام است