مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1396 ساعت 15:362018-01-20اجتماعي

باران هم حریف خاک نشد /شرایط بد جوی در ایذه حتی بعد از بارش باران


پس از چند ساعت بارش باران در سطح شهرستان ایذه، ورود گرد و خاک به این منطقه باعث کاهش شعاع دید و تحت تاثیر گرفتن شرایط جوی شهرستان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از ایذه، با وجود اینکه به دلیل ورود گرد و خاک شدید به سطح استان فعالیت مدارس، مراکز آموزشی و ادارات را به اختلال مواجه ساخت؛ بارش باران در نیمه شرقی باعث ایجاد شادابی در بین شهروندان شد.

از ساعات ابتدایی صبح امروز وزش بادهای نسبتا شدید در کنار ریزش باران به پدیده غالب در شهرستان ایذه تبدیل شد و از این رو با بارش باران و تگرگ، شهروندان به ویژه کشاورزان را خشنود و شادمان کرد اما این پدیده به حال خود باقی نماند و در ظهر امروز با متوقف شدن بارش ها شرایط اقلیمی به طور کلی تغییر پیدا کرد.

با ورود نسبی گرد و خاک در پیش از ظهر امروز و کم شدن شدت بارش ها، میزان گرد و خاک به غلظت بالای خود رسید و از این رو شعاع دید کاهش پیدا کرد تا ایذه و مناطق شرقی استان خوزستان نیز از این پدیده نفس گیر در امان نمانند و به مانند دیگر شهرستان های استان خوزستان این شرایط بد را تجربه کنند.

کم شدن بارش باران در ایذه علاوه بر ورود گرد و خاک با منشا خارجی، باعث خشک شدن تالاب های میانگران و بندون در این شهرستان شده و از این رو گرد و خاک حاصل از این محل ها نیز بر غلظت مهمان خارجی می افزاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باران هم حریف خاک نشد /شرایط بد جوی در ایذه حتی بعد از بارش باران

باران هم حریف خاک نشد /شرایط بد جوی در ایذه حتی بعد از بارش باران