مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1396 ساعت 14:262018-01-20اجتماعي

محورهای هراز و کندوان برفی شد/ جلوگیری از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ


مدیر مرکز مدیریت راه های مازندران با بیان اینکه بارش برف در محورهای هراز و کندوان شروع شده است، گفت: به دلیل لغزنده بودن این محورها از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ جلوگیری می شود.

- محسن هاشمی امروز درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس" در ساری، اظهار کرد: در حال حاضر در محدوده تونل تکاور تا امام زاده هاشم محور هراز و محدوه تونل کندوان این محور شاهد بارش برف هستیم و سایر محورهای استان به صورت ابری است.

وی بیان کرد: با توجه به بارش شدید برف در محور هراز تردد خودروها بدون زنجیرچرخ ممنوع است و رانندگان در صورت امکان از محورهای سوادکوه و کندوان تردد کنند.

مدیر مرکز مدیریت راه های مازندران ادامه داد: همچنین آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران به صورت عادی و روان بوده و تردد در همه راه های استان برقرار است.

هاشمی تصریح کرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران در محورهای مازندران لازم است رانندگان از تردد غیرضروری در محورهای برف گیر و کوهستانی استان پرهیز کرده و در صورت ضرورت خودروهای آنان مجهز به تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیرچرخ باشد.

وی در پایان گفت: محدودیت شبانه محور کندوان نیز از امشب اجرا می شود، براساس برنامه این محدودیت از ساعت 21:30 تا 5 بامداد ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محورهای هراز و کندوان برفی شد/ جلوگیری از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ

محورهای هراز و کندوان برفی شد/ جلوگیری از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ