مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1396 ساعت 14:052018-01-20بين الملل

فرستاده فرانسه با پیامی از سوی آمریکا به رام الله رفت


منابع سیاسی در تل آویو فاش کردند که رییس جمهوری فرانسه مشاور ارشد خود را برای یک ماموریت دیپلماتیک حساس به منطقه فرستاده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سایت النشره، این منابع گفتند که این ماموریت دیپلماتیک حساس اورلیان لوشوالیه، مشاور ارشد رییس جمهوری فرانسه عبارت است از انتقال پیامی از سوی دولت آمریکا که فلسطینی ها را به صبر و انتظار تا صدور طرح صلح آمریکا فرامی خواند و در این پیام به آنها گفته شده ممکن است در سایه این طرح نظرشان را درخصوص سیاست آمریکا تغییر دهند.

این منابع گفتند: مشاور سیاسی ویژه رییس جمهوری فرانسه هفته گذشته به رام الله سفر کرد و با مسؤولان برجسته فلسطینی و در راس آنها صاعب عریقات دبیر اول کمیته اجرایی فلسطین و ماجد فرج رییس دستگاه اطلاعاتی فلسطین دیدار کرد.

منابع خاطرنشان کردند: این مقام فرانسوی مذاکراتی با فلسطینی ها در مورد طرح قریب الوقوع دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا داشت و از فلسطینی ها خواست تا با این طرح مخالفت نکرده و فرصتی را برای آن بگذارند.

منابع تاکید کردند: این سفر با هماهنگی کامل با دولت آمریکا انجام شد و مشاور رییس جمهوری فرانسه در جریان این دیدار تصریح کرد که امانوئل ماکرون رییس جمهوری فرانسه به محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین توصیه می کند راه را برای گفت وگو باز کند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرستاده فرانسه با پیامی از سوی آمریکا به رام الله رفت

فرستاده فرانسه با پیامی از سوی آمریکا به رام الله رفت