مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1396 ساعت 13:412018-01-20سياسي

توسعه همکاری های ایران و مجارستان در حوزه سلامت


معاون آموزشی وزارت بهداشت در سفر به مجارستان، ضمن بازدید از دانشگاه سملوایز و دیدار و گفت وگو با رییس دانشگاه، از مرکز ملی سرطان و محل پارلمان مجارستان بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بهداشت و درمان "، باقر لاریجانی در سفر روز جمعه خود به مجارستان با دکتر اونودی-سوچ وزیربهداشت دولت مجارستان دیدار کرد، این دیدار با حضور سفیر جمهوری اسلامی ایران در بوداپست صورت گرفت که دو طرف آمادگی کامل خود را برای گسترش روابط اعلام کردند و طرف مجاری بر اهمیت دیدار آتی وزیربهداشت کشورمان از مجارستان تاکید کرد.

در این دیدار در زمینه اسناد همکاری نظام سلامت دو کشور بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد تا از طریق سفرای دوکشور در کوتاه ترین زمان اسناد نهایی شود.

براساس این گزارش، لاریجانی در نشست با مقام های مجارستانی گفت: حوزه سلامت و بهداشت ایران آماده تبادل علمی و دانشگاهی با این کشور است.

باقر لاریجانی و اونودی سوچ معاون وزیر بهداشت دولت مجارستان ضمن تاکید بر توسعه همکارهای دو جانبه، دیدار آتی وزیر بهداشت ایران از مجارستان را با اهمیت توصیف کردند.

گفتنی است، معاون آموزشی وزارت بهداشت در سفر به مجارستان، ضمن بازدید از دانشگاه سملوایز و دیدار و گفتگو با رییس دانشگاه، از مرکز ملی سرطان و محل پارلمان مجارستان بازدید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه همکاری های ایران و مجارستان در حوزه سلامت

توسعه همکاری های ایران و مجارستان در حوزه سلامت