مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1396 ساعت 10:252018-01-20دانش

آغاز ثبت نام کنکور 97 از فردا


مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون سراسری سال 97 از اول بهمن آغاز می شود و تا هشتم بهمن ادامه دارد.

دکتر حسین توکلی در گفت و گو با ایسنا، ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: آزمون سراسری سال 97 به منظور پذیرش دانشجو برای دوره های روزانه، نوبت دوم یا شبانه، نیمه حضوری مجازی و پردیس های خودگردان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی و همچنین کد رشته های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: ثبت نام برای شرکت در آزمون سراسری سال 97 از فردا یکشنبه اول بهمن 96 از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور آغاز می شود و در روز یکشنبه 8 بهمن 96 پایان می پذیرد.

همچنین دفترچه راهنمای ثبت نام یا به عبارت دیگر دفترچه شماره 1 آزمون سراسری سال 97 همزمان با آغاز ثبت نام بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: هر یک از داوطلبان برای ثبت نام در آزمون سراسری سال 97 ضرورت دارد در مهلت تعیین شده به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.

sanjesh.

org مراجعه کرده و ضمن مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام یا به عبارت دیگر دفترچه شماره 1 آزمون سراسری سال 97 که بر روی سایت سازمان قرار می گیرد، نسبت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام کنکور 97 از فردا

آغاز ثبت نام کنکور 97 از فردا