مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1396 ساعت 09:562018-01-20اقتصادي

یادداشت اقتصادی مخاطره مصوبه کمیسیون تلفیق برای شرکت های بیمه دولتی


منع شرکت های بیمه دولتی از سپرده گذاری منابع مالی ناشی از عملیات بیمه گری برخلاف روح و ماهیت تاسیس شرکت های بیمه در سطح جهان است و صنعت بیمه را در معرض آسیب های جدی قرار خواهد داد.

- منع شرکت های بیمه دولتی از سپرده گذاری  منابع مالی  ناشی از عملیات بیمه گری برخلاف روح و ماهیت تاسیس شرکت های بیمه در سطح جهان است و صنعت بیمه و به ویژه تنها شرکت بیمه دولتی  و بنیانگذار صنعت بیمه در کشوررا در مسیر ورشکستگی و نابودی و هرج و مرج  مالی و بیمه گری و افزایش ریسک های نامطلوب و کاهش اعتماد مردم و بیمه گذاران به صنعت بیمه در اثر عدم ایفای به موقع تعهدات و عدم تامین منابع مالی بعد از خسارت  قرار خواهد داد و لذا تامین مالی قبل از خسارت بر مدیریت ریسک نقش اساسی دارد.

بیمه تکنیکی برای تامین مالی ریسک است ویکی از راهکارهای تامین مالی ریسک قبل از خسارت سپرده گذاری های بانکی  و سرمایه گذاری ناشی از عملیات بیمه گری است.

   طبق اخبار منتشره کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی برای تصویب بودجه سال 1397 تصویب کرده است که کلیه دستگاه های مشمول ماده 29 قانون برنامه ششم توسعه و ماده پنج قانون مدیریت خدمات کشوری (قوای سه گانه، دانشگاه ها، شرکتهای بیمه دولتی، موسسات و نهادهای عمومی غیردولتی بنیادها و نهادهای انقلاب و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت اقتصادی مخاطره مصوبه کمیسیون تلفیق برای شرکت های بیمه دولتی

یادداشت اقتصادی مخاطره مصوبه کمیسیون تلفیق برای شرکت های بیمه دولتی