مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1396 ساعت 05:362018-01-20سياسي

یادداشت/ زینب محبوبی جهانی به نام اینستاگرام


حرف از اینستاگرام و معضلاتش بسیار است، بیایید نقش ادمینی و فالوئری و منتقدی مان را خوب تر و شرافتمندانه تر بازی کنیم و از روی عکس و ادعای ادمین‏ها، - شیفته چشم و گوش بسته شان نشویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های " روزنامه وطن امروز در یادداشتی از زینب محبوبی نوشت: اینستاگرام، فضایی پرمخاطب ، عجیب و گاهی ترسناک؛ جامعه ای مجازی یا بهتر است بگوییم تقلبی است که علاوه بر وجود تعداد قابل توجهی اکانت فیک که کارشان چرخ زنی در صفحات مختلف و نثار فحش و دشنام به صاحبان پیج هاست، اغلب کسانی که عکس و اسم حقیقی خود را دارند هم زندگی‏ای فیک و کاریکاتوری از خود ارائه می دهند.

سندروم خودخوشبخت نمایی در اینستاگرام به سرعت شیوع پیدا کرده، همانطور که سندروم خودمتفکرپنداری در فیسبوک و سندروم قصارگویی در توییتر! بسترسازی های هر کدام از این فضاها، چنین اقتضائاتی ایجاد کرده و برخی از ما بدون توجه به اینکه این سوشال مدیاها برای چه جامعه انسانی ای طراحی شده، اپلیکیشن همه آنها را در گوشی و لپ تاپ مان نصب کرده ایم و برای خودمان اکانت ساخته ایم که از قافله عقب نمانیم و خنده دار است که همکلاسی مان سر شب در فیسبوک از ناراحتی هایش از معضلات اجتماعی داد سخن می دهد، نیمه های شب یک جمله سیاسی کوتاه پرطمطراق توییت می کند که صد بار هم می خوانی اش نمی ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ زینب محبوبی جهانی به نام اینستاگرام

یادداشت/ زینب محبوبی جهانی به نام اینستاگرام