مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1396 ساعت 01:352018-01-19اقتصادي

وزارت راه ریل سازان خارجی را ترجیح می دهد


با وجود آن که پیش از این قرار بود شرکت ذوب آهن اصفهان و وزارت راه و شهرسازی برای توسعه شبکه ریلی با یکدیگر وارد همکاری شوند، معاون بازاریابی و فروش شرکت ذوب آهن اصفهان می گوید "وزارت راه و شهرسازی ترجیح می دهد ریل را از سازندگان خارجی بخرد".

- با وجود آن که پیش از این قرار بود شرکت ذوب آهن اصفهان و وزارت راه و شهرسازی برای توسعه شبکه ریلی با یکدیگر وارد همکاری شوند، معاون بازاریابی و فروش شرکت ذوب آهن اصفهان می گوید "وزارت راه و شهرسازی ترجیح می دهد ریل را از سازندگان خارجی بخرد".

احسان دشتیانه در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی مشکل تامین نقدینگی دارد، اظهار کرد: کشورهای خارجی به صادرکنندگان ریل فاینانس می دهند و متاسفانه وزارت راه نیز عمدتا تمایل دارد به جای اینکه سراغ تامین کنندگان داخلی بیاید، از این فاینانس ها برای تامین نیاز خود استفاده کند.

وی افزود: در حوزه محصولات آهنی و فولادی نمی توان معاملات را از طریق ابزارهای مالی انجام داد و فقط باید پرداخت به صورت نقدی باشد، چراکه هم صنایع فولادی و هم معادنی که مواد اولیه از آنها خریداری می شود، حجم زیادی از درآمد خود را صرف پرداخت حقوق نیروی انسانی و کارگران خود می کنند و به همین دلیل نمی توانند محصولات خود را در ازای ابزاری مانند اوراق مشارکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت راه ریل سازان خارجی را ترجیح می دهد

وزارت راه ریل سازان خارجی را ترجیح می دهد