مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1396 ساعت 23:102018-01-19سياسي

اعلام تمدید مهلت فراخوان همایش جایزه ی دادمان در اولین جلسه کمیته داوران


اولین جلسه کمیته داوران دومین دوره همایش جایزه دادمان با نیت ارزیابی فرآیند کلی داوری آثار، روز چهارشنبه 27 دی ماه به میزبانی سازمان نظام مهندسی استان تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این جلسه، ضمن اجماع داوران بر روی کلیات فرآیند داوری، مقرر گردید مهلت ارسال آثار برای رقابت در جایزه تا تاریخ دهم بهمن ماه سال جاری تمدید شود.

علیرضا رهایی، رییس کمیته داوران جایزه در حاشیه این جلسه با تأکید بر لزوم مشارکت گسترده مخاطبین همایش در تمامی زیرمجموعه های راه و شهرسازی اظهار داشت: با توجه به درخواست دبیرخانه مبنی بر تمدید مهلت فراخوان و موافقت اعضای محترم شورای سیاست گذاری و کمیته داوران، مهلت ارسال آثار به منظور شرکت در جایزه دادمان به مدت ده روز تمدید شد.

این اقدام اگرچه فرصت کمیته داوران برای بررسی آثار را محدود نموده و کار این کمیته را فشرده و دشوار خواهد کرد، با این حال فرصت مشارکت برای تمامی مخاطبین همایش را ایجاد خواهد نمود.

در این نشست که با حضور اساتید برجسته و مسئولین نهادهای دولتی در سه بخش اصلی جایزه (راه و ترابری، ابنیه و ساختمان، معماری و شهرسازی) برگزار شد، محمود گلابچی، چهره سرشناس معماری و رییس کمیته داوران معماری و شهرسازی همایش سخنان خود را به توصیف شخصت والای شهید رحمان دادمان اختصاص داد و با تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام تمدید مهلت فراخوان همایش جایزه ی دادمان در اولین جلسه کمیته داوران

اعلام تمدید مهلت فراخوان همایش جایزه ی دادمان در اولین جلسه کمیته داوران