مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1396 ساعت 17:402018-01-19اجتماعي

برف و باران کشور را فرا می گیرد


" کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور گفت: از اواخر وقت امروز تا روز یکشنبه بخشهای عمده ای از نیمه غربی، مرکز، شمال و نیمه شرقی کشور با بارش باران، برف و کاهش 5 تا 10 درجه ای دما مواجه می شوند.

امین حسین نقشینه در گفت وگو با تسنیم درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: سامانه بارشی فعالی از عصر امروز وارد کشور می شود و به ترتیب نیمه غربی، مرکز، سواحل خزر و نیمه شرقی کشور را در برمی گیرد.

وی با بیان اینکه در مسیر ورود ابرهای باران زا به کشور، وزش بادهای شدید به وقوع می پیوندد، توضیح داد: این وزش بادهای شدید در بخشهایی بر روی بخشهایی از کشور عراق آغاز شده و تبعات آن یعنی پدیده گردوخاک نیز به بخشهایی از جنوب و جنوب غرب کشورمان رسیده است.

این کارشناس سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: در حال حاضر بخشهایی از خوزستان، ایلام، کرمانشاه، بوشهر و لرستان با پدیده گردوخاک و کاهش کیفیت هوا مواجه هستند و رفته رفته با ورود ابرهای باران زا و استقرار کامل سامانه بارشی فعال، روند کاهش کیفیت هوا تغییر می یابد.

نقشینه توضیح داد: از امشب با رشد ابر و بارش باران که به شکل گل آلود خواهد بود وضعیت جوی در استانهای ذکر شده تغییر می یابد و کیفیت هوا در این استانهای جنوب و جنوب غرب تغییر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف و باران کشور را فرا می گیرد

برف و باران کشور را فرا می گیرد