مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1396 ساعت 16:302018-01-19ورزشي

تشریح تغییر قوانین در کشتی آزاد و فرنگی/ اخطار یک امتیازی شد


سرپرست کمیسیون داوران فدراسیون کشتی گفت: در مهمترین تغییر صورت گرفته در قوانین کشتی، همزمان با شروع مجدد در حالت خاک، مقررات جدیدی اعمال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد ابراهیم امامی درباره مهمترین تغییرات صورت گرفته در قوانین کشتی آزاد و فرنگی، با بیان این مطلب افزود: از این پس در کشتی آزاد و فرنگی تمام اخطارها (O) همراه با یک امتیاز خواهد بود و دیگر برای اخطار 2 امتیاز لحاظ نمی شود.

بارها اتفاق افتاده بود که برخی از کشتی گیران بخاطر حفظ امتیازاتی که با زحمت و در اثر اجرای فنون بدست آمده بود در صدد اداره کردن مسابقه بودند اما با تصمیم تیم داوری و تعلق گرفتن اخطار و 2 امتیاز بازنده می شدند که در قانون جدید اهمیت کسب امتیاز در اثر اجرای فن بسیار مشهود است.

وی ادامه داد: در کشتی فرنگی، کشتی گیرانی که کم کار باشند و پاسیو (P) دریافت کنند به دلیل اینکه با انتخاب مهاجم ممکن است در خاک حریف قرار گیرند این مجازات می تواند راهکاری برای کسب امتیازات بیشتر توسط کشتی گیر مجری باشد.

امامی تصریح کرد: تصویب این مقررات توسط اتحادیه جهانی کشتی برای زیباتر کردن کشتی در جهت حمایت از کشتی گیران مهاجم و تشویق آنان در اجرای فنون در حالت خاک و سرپا می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح تغییر قوانین در کشتی آزاد و فرنگی/ اخطار یک امتیازی شد

تشریح تغییر قوانین در کشتی آزاد و فرنگی/ اخطار یک امتیازی شد