مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1396 ساعت 15:252018-01-19حوادث

کلنگ زنی پلاسکوی جدید از بهمن/ساختمان باقی مانده تخریب می شود


با گذشت یکسال از حادثه تلخ فرو ریختن ساختمان پلاسکوی تهران برنامه ریزی های جدید بنیاد مستضعفان نشان می دهد که سرانجام امکان بازسازی این ساختمان قدیمی تهران فراهم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ساعت 7:59 دقیقه صبح روز پنجشنبه 30 دی ماه 1395 نخستین اطلاعات از وقوع آتش سوزی در ساختمان پلاسکوی تهران اعلام شد.

حادثه ای که هر چند در ابتدا به نظر می رسید امکان کنترل آن وجود دارد سرانجام در حوالی ساعت 11:30 صبح همان روز به ریختن ساختمان پلاسکو و تخریب کامل آن منجر شد.

در این حادثه تلخ که آواربرداری از آن بیش از 9 روز طول کشید، 16 آتش نشان و شش نفر از شهروندان تهرانی جان خود را از دست دادند.

در یکسالگی حادثه پلاسکو، بنیاد مستضعفان به عنوان مالک اصلی این ساختمان پس از طی کردن مقدمات لازم و اخذ مجوز از شهرداری برنامه دقیق خود برای این ساختمان و بازسازی دوباره آن را اعلام کردند.

این بنیاد در اطلاعیه جدید خود اعلام کرده که کمیته پیگیری پلاسکو تاکنون 37 جلسه با 152 مصوبه را پشت سر گذاشته است و پس از مذاکرات فشرده با شهرداری، پروانه ساخت جدید پلاسکو را تحت نام بازتعریف مجموعه پلاسکو دریافت کرده اند.

بنیاد مستضعفان چشم انداز ساختمان جدید پلاسکو را در پنج محور مختلف تعریف کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی پلاسکوی جدید از بهمن/ساختمان باقی مانده تخریب می شود

کلنگ زنی پلاسکوی جدید از بهمن/ساختمان باقی مانده تخریب می شود