مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1396 ساعت 13:402018-01-19اقتصادي

چینی ها به آشپزخانه ما نفوذ کردند ولی ما آنها را به خانه نیاوردیم


فعالان گردشگری ایران و چین گرد هم آمدند تا خلاهایی که باعث شده چینی ها، ایران را جزو مقاصد جدی سفر به شمار نیاورند، بررسی و راهکاری هایی برای تغییر نگرش در ملت های دو کشور نسبت به هم ارائه شود.

- در همایش چشم انداز توسعه روابط گردشگری و تجاری ایران و چین مطرح شد چینی ها به آشپزخانه ما نفوذ کردند ولی ما آنها را به خانه نیاوردیم فعالان گردشگری ایران و چین گرد هم آمدند تا خلاهایی که باعث شده چینی ها، ایران را جزو مقاصد جدی سفر به شمار نیاورند، بررسی و راهکاری هایی برای تغییر نگرش در ملت های دو کشور نسبت به هم ارائه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این گردهمایی با عنوان چشم انداز توسعه روابط ایران و چین با محوریت گردشگری و تجارت در هتل لاله تهران با حضور سفیر چین در تهران و جمعی از فعالان گردشگری دو کشور، به همت انجمن دوستی ایران و چین و همچنین سفارت آن کشور در ایران برگزار شد.

مبادلات تجاری و انسانی بین ایران و چین چقدر بوده؟ طبق آماری که سفیر چین در ایران اعلام کرد، در سال 2017 برای 117 هزار نفر ایرانی ویزای چین صادر شده، در حالی که جمعیت مسافر از آن کشور به ایران کمتر از 70 هزار نفر بوده است.

بیشتر سفرها بین دو کشور نیز با انگیزه تجارت و نه گردشگری صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چینی ها به آشپزخانه ما نفوذ کردند ولی ما آنها را به خانه نیاوردیم

چینی ها به آشپزخانه ما نفوذ کردند ولی ما آنها را به خانه نیاوردیم