مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1396 ساعت 12:352018-01-19بين الملل

موسویان: خروج از برجام باعث افزایش بی اعتمادی بین المللی به آمریکا می شود


حسین موسویان در مقاله ای با تاکید بر اینکه خروج آمریکا از برجام باعث انزوای بین المللی این کشور می شود، تاکید کرد: این اقدام باعث افزایش عدم اعتماد جهانی به آمریکا می شود و به اعتبار دیگر قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل ضربه می زند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین موسویان در مقاله ای که در خبرگزاری رویترز منتشر شد، نوشت: پس از ماه ها تهدید به خروج از برجام، دونالد ترامپ یک بار دیگر برجام را از طریق تمدید تعلیق تحریم های ایران تایید و اعلام کرد که این آخرین باری است که برجام را تایید می کند مگر آنکه نقص های آن برطرف شود.

رییس جمهور آمریکا چهار شرط را برای توافق مکمل برجام اعلام کرد و از کنگره خواست که آنها را در قانون تعیین کند.

این قوانین شامل لزوم اجازه ایران به بازرسی های فوری درخواست شده از همه مکان های مورد نظر در ایران توسط بازرسان بین المللی است.

همچنین ایران هرگز نباید به دستیابی به سلاح هسته ای نزدیک شده، تاریخ انقضایی برای مفاد برجام وجود نداشته باشد و در نهایت در قانون آورده شود که برنامه موشکی ایران و برنامه هسته ای این کشور جداناپذیر هستند.

وی همچنین تهدید کرد در صورتی که کنگره و متحدان اروپایی آمریکا نتوانند این خواسته ها را انجام دهد، وی آمریکا را یک طرفه از برجام خارج خواهد کرد که این یک رفتار غافل گیرکننده در قب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسویان: خروج از برجام باعث افزایش بی اعتمادی بین المللی به آمریکا می شود

موسویان: خروج از برجام باعث افزایش بی اعتمادی بین المللی به آمریکا می شود