مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1396 ساعت 11:552018-01-19سياسي

تلاشمان رسیدگیِ با حساسیت بیشتر به پرونده های قاچاق سازمان یافته است


معاون وزیر دادگستری و رییس سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به صلاحیت ها و اختیارات این سازمان در رسیدگی به تخلفات اقتصادی گفت: اگر بتوانیم نظارت ها و کنترل هایمان را گسترده تر کنیم بهتر از این است که درگیر پرونده محوری باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا منطقه خلیج فارس، جمال انصاری در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس اظهار داشت: تلاشمان بر این است که عمدتا پرونده های قاچاق سازمان یافته با حساسیت بیشتری مورد رسیدگی قرار گیرد و اینگونه تمرکزمان بیشتر به کسانی است که اخلال جدی در اقتصاد کشور ایجاد می کنند.

حجت الاسلام غلامعلی نعیم آبادی در این دیدار اظهار کرد: در بحث قاچاق باید ریشه های قاچاق را بیابیم و به طور جدی با این ریشه ها مبارزه کنیم که البته این قاچاق را به صفر نمی رساند بلکه قاچاق را کمتر خواهد کرد.

وی ادامه داد: مبارزه با قاچاق باید از تهران که محل تجمع و عرضه قاچاق است انجام شود و در بندرعباس هم این امر جدی گرفته شده است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به مباحثی همچون احقاق حقوق مردم، افزایش رفاه و تامین معیشت نیروهای مسئول در احقاق حقوق مردم و فقرزدایی تاکید کرد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاشمان رسیدگیِ با حساسیت بیشتر به پرونده های قاچاق سازمان یافته است

تلاشمان رسیدگیِ با حساسیت بیشتر به پرونده های قاچاق سازمان یافته است