مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1396 ساعت 10:402018-01-19بين الملل

2017؛ سالی پر از فراز و نشیب برای ایرباس


شرکت هواپیماسازی ایرباس در آخرین ماه سال 2017 میلادی، عقب افتادن از رقیب آمریکایی خود، بویینگ، را جبران کرده و رکورد ماهانه ثبت سفارش های خود را در دسامبر گذشته به ثبت رسانیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت وب سایت موتلی، شرکت هواپیماسازی ایرباس اروپا که در 11 ماه نخست و آغازین سال 2017 میلادی چندان پرفروش و موفقیت آمیز در عرصه فروش و تولید هواپیما ظاهر نشد، با آغاز آخرین ماه از سال، دسامبر، رکورد ماهانه ثبت سفارش و پیش فروش هواپیماهای خود را زد و به نوعی عقب افتادن از رقیب آمریکایی خود، بویینگ، را جبران کرد.

غول هواپیماسازی ایرباس اروپا که در فرانسه مستقر است، در 11 ماه نخست سال گذشته 2017 میلادی، تنها 333 مورد سفارش دریافت کرد که این رقم نیمی از تعداد سفارش های بویینگ است.

این موضوع ایرباس را با خطر کمترین ثبت سفارش و فروش هواپیما از سال 2009 میلادی مواجه می کرد که برای یک غول هواپیماسازی خبر بسیار ناخوشایندی محسوب می شود.

اما با شروع آخرین ماه از سال 2017، دسامبر، تغییرات عمده ای برای ایرباس رخ داد اما باز هم نتوانست آنچنان که باید این غول هواپیماسازی را از کاهش سالانه تعداد سفارش ها نجات دهد.

با اینکه ایرباس رکورد بالاترین تعداد سفارش ماهانه را در ماه دسامبر زد و در این ماه از رقیب خود، بویینگ جلو افتاد اما همچنان روند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2017؛ سالی پر از فراز و نشیب برای ایرباس

2017؛ سالی پر از فراز و نشیب برای ایرباس