مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1396 ساعت 09:102018-01-19سياسي

مزایای منطقه آزاد یا برای همه یا هیچ کس


نشست مجمع مطالبه گران اردبیل با نایب رییس مجلس شورای اسلامی با هدف طرح مطالبات مردم به ویژه رای نمایندگان مجلس به لایحه منطقه آزاد تجاری برگزار شد.

- در نشست مجمع مطالبه گران اردبیل با نایب رییس مجلس عنوان شد؛ مزایای منطقه آزاد یا برای همه یا هیچ کس نشست مجمع مطالبه گران اردبیل با نایب رییس مجلس شورای اسلامی با هدف طرح مطالبات مردم به ویژه رای نمایندگان مجلس به لایحه منطقه آزاد تجاری برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نشست که در انجمن اسلامی بازار اردبیل برگزار شد سعید ایرانی جم رییس انجمن اسلامی بازار و اصناف اردبیل در سخنانی اظهار کرد: در کنار همه ظرفیت ها و قابلیت های منحصربفرد استان اردبیل قرار است به زودی پیشنهاد ایجاد منطقه آزاد تجاری استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی مطرح شود که امیدواریم نمایندگان مجلس به ویژه آذری نشین ها به این لایحه دولت رای داده و زمینه ایجاد این منطقه را در شمال استان اردبیل فراهم کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام در سال 2018 ما آمادگی داریم به عنوان استان همسایه تبریز را در اهداف گردشگری 2018 کمک کنیم تا گردشگران از مسیر تبریز با حضور در مناطق گردشگری استان اردبیل به سمت استان گیلان حرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزایای منطقه آزاد یا برای همه یا هیچ کس

مزایای منطقه آزاد یا برای همه یا هیچ کس