مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1396 ساعت 08:552018-01-19سياسي

زمان اعلام اسامی 20هزار واجد شرایط کسرخدمت های جدید سربازی


جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی اعلام کرد که طی یکی دو هفته آینده نتایج افراد واجد صلاحیت برای بهره مندی از کسرخدمت های ایثارگری، آزادگی و رزمندگی اعلام خواهد شد.

- سردار ابراهیم کریمی در گفت وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت افراد ثبت نام کننده در طرح کسرخدمت های ناشی از ایثارگری، جانبازی و رزمندگی و اعلام زمان اسامی 20 هزارنفر واجد شرایط اظهارکرد: برابر آمارهای ما در مهلت تعیین شده برای ثبت نام متقاضیان، 357 هزار نفر اقدام به ثبت نام کردند که بلافاصله پس از اتمام مهلت ثبت نام عملیات بررسی مدارک و اسناد ارائه شده از سوی این افراد در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر عملیات بررسی مدارک و فرم های پر شده توسط این افراد در مراحل پایانی خود قرار دارد، درباره اینکه اسامی افراد واجد شرایط چه زمانی اعلام خواهد شد، گفت: طبق زمان بندی های ما، طی یکی - دو هفته آینده اسامی افراد واجد شرایط اعلام خواهد شد و این افراد باید اسناد و مدارک خود را برای تکمیل بررسی ها و راستی آزمایی به سازمان وظیفه عمومی ناجا ارائه کنند تا پس از تایید صحت اظهارات شان از این کسر خدمت ها بهره مند شوند.

به گفته جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا، در سال آینده نیز 20 هزارنفر دیگر می توانند در صورتی که بالاترین امتیاز را کسب کنند از این کسرخدمت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان اعلام اسامی 20هزار واجد شرایط کسرخدمت های جدید سربازی

زمان اعلام اسامی 20هزار واجد شرایط کسرخدمت های جدید سربازی